Geplaatst: 24-06-2008 16:23
[106688]Remblokslijtage-indicatie brandt rood. Rondom nieuwe blokken gemonteerd incl. nieuwe indicatoren, maar resetten lukt niet. Snap-on kent de auto en ook het systeem, maar ook daarmee lukt het resetten niet.
Hij geeft aan dat er een probleem is met de voorste remblok indicator (brakepad wear plausiblety,front axle) Kan dit alleen met originele testapparatuur gereset worden of heeft iemand een handmatige oplossing?