Geplaatst: 31-03-2009 10:17
LS,
Ik heb de oude blaupunt radio cassette eruit gehaald en wil hem vervangen door een micromaxx autoradio mp3 MD 4924 op zich niks mis mee, radio eruit stekkers wisselen en ..... wel stroom geen geluid, nu heb ik de aansluitingen voor de boxxen omgewisseld en nu geen stroom geen geluid????
Wat kan er mis zijn ?
Bedankt voor de tips
Ps foto van de stekkers zijn bijgevoegd. van de radio volgen