Geplaatst: 20-08-2009 23:27
Hallo, Ik heb een opel combo diesel staan, waar ik vanwege te lage laadspanning de dynamo heb vervangen. Helaas is het probleem nog exact hetzelfde. De laadspanning is 12,3 v maar het accu lampje gaat wel uit. De bedrading bij de dynamo ziet er prima uit. Er zitten 2 draden op de stekker. Een is blauw/wit (met contact aan 12v) de andere is groen (voor het lampje neem ik aan) Wie kan mij helpen?? Groeten Martijn