5 reacties
Lid sinds: 22-01-2009
Bijdragen: 24
Geplaatst: 10-02-2009 15:12
draadbreuk in de stekker op de verdeler komt vaak voor. anders de kabelboom open maken en tussen de verdeler en de bocht achter het inlaatspruitstuk wil de gele of oranje draad wel eens breken.