Geplaatst: 08-12-2009 21:42
ik heb hier een golf 4.
de storing is ontstaan nadat de accu is verwiiseld
motor komt niet op toeren. zeker niet als de motor koud is.
als de motor goed warm is dan kan je er mee rijden, dan trekt niet optimaal maar dan gaat het redelijk.
als je de stekker vd luchtmassa eraf haalt loopt hij slecht stationair slecht maar gaat dan loopt hij prima op toeren.
we hebben brandstoffilter vervangen
katalysator vernieuwd (rammelde) ook zonder uitlaat loop hij ook niet goed.
temperatuur sensor vd motormanagement vervangen.
distributie gekontroleerd.
brandstofpomp druk gekontroleerd 5 bar.
niets helpt.
wie weet hoe we dit op kunnen lossen.
groet zegert