Geplaatst: 09-12-2009 20:25
Garageforum
Beste VW Fanaten,Het volgende probleem doet zich voor bij een V5 2.3 Golf met motorcode AGZ. Meestal koud slaat hij goed aan en loopt mooi regelmatig rond, maar als hij warm begint te worden dan begint hij op 4 cilinders te lopen. Er is op dat moment ook geen vonk op cil. A dwz. als men voor de auto staat de cil links voorin. Ik heb een nieuwe bobine gemonteerd maar geen resultaat. Ik heb ook een nieuwe vliegwielsensor gemonteerd nog steeds het zelfde.
Ik heb de kabels gewisselt dus de bougie kabel van A Naar B en dan vonkt de Bougie dus moet ook goed zijn.
Wie weet er nog iets wat ik nog kan proberen, hij geeft trouwens geen foutcodes aan met uitlezen. (misschien iets mechanisch?)
Gr John
Garageforum
Ik heb de kabels gewisselt dus de bougie kabel van A Naar B en dan vonkt de Bougie dus moet ook goed zijn.
Als ik het goed begrijp als de Bougiekabels A>B omwissel dan vonkt die bougie, dan is dat wel duidelijk bougiekabel A defect toch.