Remmen in de basisafstelling zetten

7 reacties

Merk
Audi
Model
A3
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 FSI
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-12-2009 17:40

[143191]Wij hebben een Audi A3 2.0 FSI staan van 2004 hoe moet ik de remmen weer in de basisafstelling zetten? de auto heeft een tijd zonder stroom gestaan en nu blijft het gele driehoekje branden en de foutcode's geven aan dat hij niet in de basisafstelling staat Alvast bedankt Jonny