Geplaatst: 10-12-2009 17:40
[143191]Wij hebben een Audi A3 2.0 FSI staan van 2004 hoe moet ik de remmen weer in de basisafstelling zetten? de auto heeft een tijd zonder stroom gestaan en nu blijft het gele driehoekje branden en de foutcode's geven aan dat hij niet in de basisafstelling staat Alvast bedankt Jonny