Geplaatst: 11-12-2009 19:07
[143263]Ik zit met een vreselijke probleem
Heb namelijk een bmw 525 d staan van 97/12 die niet wil starten, De contact slot is wel nog goed, heb stroom aan de stekkers ook als ik in stand 2 zet krijg ik stroom door,
Maar bereikt uiteindelijk de starter niet, zelf bij directe stroom op de starten wil de wagen niet aanslaan, draaien doet die wel
Heb een vermoeden dat het de stratonderbreker zit , Heeft iemand een raad waar de startonderbreker zit
Alvast bedankt