2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 17-03-2008
Bijdragen: 126
Geplaatst: 24-06-2008 8:16
hallo loja
tempsensor s bij vw gaan vaker stuk is zeker het proberen waard
slaat hij wel goed aan??????
Stikt hij naar benzine??????
gewoon vervangen kost de kop ook niet
mvg jos