Geplaatst: 12-12-2009 16:50
[143320]hallo,
kortstleden een volvo v70 tdi gehad deze heeft 2 d-riemen degene van brandstofpomp waren tandjes afgescheurd.
op verzoek van klant alleen deze vervangen.
even later het probleem slecht starten met koudere motor,
gloeibougie's apart getest oke, relais gecontroleerd is oke, bij aansturing van + direct op gloeibougie's werkt alles.
maar bij gewoon starten met koude motor brand gloeilamp niet ??? bij welke temp. zou hij pas voorgloeien ?
als je koelvloeistof temp senor eraf haalt gloei hij wel gewoon, koeltemp sensor hebben we al vervangen.
brandstof pomp op tijd afgesteld met behulpt van bosch test kast en volvo uitlees apparatuur geeft ook aan pomp op timing is,
brandstof retourleidingen ook vernieuwd i.v.m lucht,
iemand een idee waar zoiets weg kan komen ?