Geplaatst: 17-03-2008 20:11
Ik heb al meerdere malen gehad dat de luchtmassameter defect was. Maar ook een keer dat de vacuum-slang van de waste-gate-aansturing los lag. De klep zelf kapot kan natuurlijk ook. Als de waste-gate nl. niet open gaat en een keer teveel druk levert, zal hij in noodloop gaan. Foutcode klinkt mij bekend bij dit laatste.
Gr. Arjan