Geplaatst: 16-06-2008 16:19
wij hebben hier een vw golf uit 1985 1.8
als de motor draait en je geeft gas komt deze niet goed op toeren en als je gaat rijden houd hij erg in
co is goed bougies en verdeelkap en rotor is al vervangen . Heeft iemand nog een suggestie
alvast bedankt
mic