corsa easytronic

13 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2xe
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-03-2010 22:53

[150900]hallo beste mensen

het volende probleem

als ik met de auto rij dan komt er plotseling een f op t display te staan en slaat de auto af, je merkt dan dat de auto in de versnelling staat en de koppeling niet indrukt.

is nieuwe software in gezet en koppelings vloeistof is v.v

heb zelf het gevoel dat het niks elektronisch is maar mechanisch [bijv druklager dat blijft hangen]

heeft iemand dit eerder meegemaakt

het is een corsa van 2001 77.000 km