Geplaatst: 12-03-2010 22:53
[150900]hallo beste mensen
het volende probleem
als ik met de auto rij dan komt er plotseling een f op t display te staan en slaat de auto af, je merkt dan dat de auto in de versnelling staat en de koppeling niet indrukt.
is nieuwe software in gezet en koppelings vloeistof is v.v
heb zelf het gevoel dat het niks elektronisch is maar mechanisch [bijv druklager dat blijft hangen]
heeft iemand dit eerder meegemaakt
het is een corsa van 2001 77.000 km