Geplaatst: 15-12-2009 21:28
Ik heb hier Astra die elke dag, maar dan ook elke dag de eerste maal niet wil starten. Telkens lang "melken" met booster om te doen starten. Gloeibougies ok, gloeicircuit ok. Niettegenstaande ik steeds de fout krijg dat hij een serieuze fout heeft in gloeicircuit. Wegenhulp heeft auto getest, gloeicircuit ok. Auto heeft 220.000 km/ Het is alsof de brandstof kan teruglopen 's nachts. Heeft iemand een serieuze uitleg hoe ik de fameuze retourleidingen moet vervangen en welke onderdelen ik hiervoor zeker en vast moet bestellen bij Opel................