8 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-03-2010 17:22
De wagen hapert bij optrekken en rookt een beetje. Ik krijg deze code niet gewist... ?
Alvast bedankt voor raad.
Pieter