Geplaatst: 14-03-2010 12:58
[151022]Hallo allemaal ben nieuw op de site en hoop dat er een techneut mij kan helpen.
Heb een Audi 5 cilinder met Bosch ke jet tronic brandstof injectie staan die 300000 km heeft gelopen en opeens wil ie niet meer toeren maken.
Alles al vervangen brandstof pomp, filter drukken gecontroleerd enz.
Ben tot de conclusie gekomen dat de brandstof verdeler geen brandstof geeft als je gas geeft en daardoor alleen stationair wil lopen.
Heb een andere brandstof verdeler gevonden en gemonteerd.
Motor liep uitstekend en proef gereden geen enkel probleem.
Tot de volgende dag de eigenaar zelf wilde proef rijden en weer het zelfde probleem geeft.
brandstof verdeler geeft niet voldoende brandstof.
Alles schoon gemaakt enz zonder enig resultaat.
Als je motor start start ie meteen loopt redelijk goed als ie koud is wil ie beetje toeren maken later als ie iets opwarmd word het steeds slechter.
Het lijkt dat de druk in de verdeler KE jet tronic onder en boven het zelfe is.
Is er iemand die een zelde soort probleem heet gehad?