Geplaatst: 11-08-2008 22:50
Heb hier in de werkplaats een audi 100 2.0 staan met een K-jetronic systeem. Er komt geen brandstof bij de injectors, de koudstart verstuiver krijgt wel brandstof. Zat zelf te denken aan de brandstofpomp. De luchtweger en spinnenkop is goed, ook het stifje wat in de spinnenkop zit. De brandstofdruk in de retourleiding gemeten is rond de 4,5 bar. Heeft iemand dit probleem vaker meegemaakt ?