Geplaatst: 18-03-2010 21:07
[151426]Wie helpt mij remmen,
probleem is als volgt, na een aantal keer achter elkaar remmen
wordt het rem pedaal hard. En is er bijna geen remwerking meer.
En voelt het als of er geen bekrachtiging meer is maar er is wel vacuüm.
Ik kan geen lekage vinden in de leidingen en bekrachtiger
Geen storingen aanwezig in BAS en ABS.
Bij af en toe remmen geen probeem en voelt alles gewoon goed.
BVD