Geplaatst: 19-03-2010 18:08
[151486]Hallo
Mischien heeft iemand ervaring met volgend probleem, wagen schokt bij vertrekken.
Volgens mij komt het vd koppeling (koppeling bokt).
Heb dit reeds vastgesteld op meerdere wagens.
Heb ook indruk dat probleem erger is na lange tijd stilstand.
Iemand een oplossing?
Mvg