Geplaatst: 20-03-2010 18:44
[151574]Mercedes Benz B-klasse
Autoriseren via blue tooth van mijn nokia lukt wel
geeft dit na bekend maken ook aan, maar valt direct weer weg.
APS 50
telefoon (nokia) is dus geautoriseerd maar bellen gaat niet via Car-kit
wie helpt mij
Groeten Jan