Geplaatst: 05-05-2010 14:46
[154817]hallo
heb audi A4 waar op alle 4 de wielen de rem erop loopt naar enkele kilometers.
Klant kwam met klacht dat de druk wegviel,heb hoofdremcilinder vervangen en paar
dagen later komt hij terug en zegt dat de remmen aanlopen !!
Heb ondertussen ook een nieuwe rembekrachtiger gemonteerd ,met slang en terugslagklep
maar het probleem is hetzelfde gebleven .
Klein stukje losdraaien vd hoofdremcil en de wiele draaien weer !!!
wie heeft dit eerder gehad of weet een goed advies .
alvast bedankt mvg Willy