Geplaatst: 08-05-2010 17:00
[155013]Beste collega's
Ik ben van plan een Grand Espace 3,5 V6 benzine van 2003 aan te schaffen.
Deze heeft volgens de verkoper het probleem dat hij "warm" loopt.
Gezien ik bijna geen ervaring heb met dit motortype is mijn vraag wie van jullie dit vaker bij de hand heeft gehad.
Ik vraag niet om een helderziende, het zou natuurlijk ook gewoon een klein lekje ergens kunnen zijn, maar wil gewoon weten waar ik een beetje op kan rekenen omdat ik hem ongezien moet inkopen.
Bij de 3.0DCI las ik bijvoorbeeld al dat er voor koelingsproblemen complete motoren vervangen worden omdat deze scheuren bij de cylinderbussen.
Alvast bedankt allemaal.