Geplaatst: 23-06-2008 8:05
Problemen gehad met starten en inhouden en stotteren, inmiddels vervangen;
luchtfilter,bougies,verdeelkap +rotor, ontsteking +ontstekingsmodule,brandstoffilter, aanvankelijk leek het probleem opgelost maar nu komt het weer regelmatig voor dat (met een warme motor) bij het loslaten van het gas en afremmen en daarna opnieuw gasgeven de motor weer wat hapert en vervolgens na het afgeven van een zwart rookpluimpje hij toch weer normaal doorgaat.Verder lijkt de stationair afstelling niet helemaal regelmatig te zijn. Wie weet er raad?