Geplaatst: 11-05-2010 17:16
[155197]kachel wordt goed warm maar zodra de fan is ingeslagen wordt deze lauw en niet meer warm.
als de auto weer is afgekoeld na een nacht stilstaan begint het weer van voor af aan.
thermosstaat, waterpomp en koelvloeistof vernieuwd, en koelsysteem incl. kachel doorgespoeld.
dit geeft geen verschil.
weet iemand hiier een verklaring voor ?