Geplaatst: 10-05-2010 13:18
[155106]Hallo,
Ik heb hier een Transit staan waar de airco pomp niet van aangestuurd wordt. Ik heb het relais vernieuwd, en toen deed hij het weer even. Daarna viel ie uit, en slaat de pomp niet meer in. Er is dan geen aansturing op het relais.
De koelvin draait wel, en gaan met airco inschakelen meteen aan. Het lampje op de schakelaar brand, en zekeringen zijn dus heel.
Als ik relais doorverbind, gaat ie aan en zijn de gemeten drukken goed. Het is dus niet dat ie door te hoge druk uitgeschakeld wordt.
Iemand een idee wat dit kan zijn ?