4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 01-04-2008
Bijdragen: 560
Geplaatst: 15-04-2009 16:15
Hallo,
Deze auto heeft geen 3e versnelling meer, iemand bekend met het probleem.Ook veel geluid in de bak.(lagers)
bijvoorbaat vriendelijk dank.
mvgr
Peter