Geplaatst: 10-03-2009 12:41
Een E-klasse van '93 blijft soms op verhoogd tr-tal hangen tijdens het rijden (+/- 2000tr). Wanneer men dan de motor stil legt, wil hij meestal niet meer aanslaan.
De luchtmassameter is vervangen, als ook het overspanningsbeveiligingsrelais. Bij wijze van proef is ook de electronische gasklep vervangen door een occ.-exemplaar, hiervan ben ik natuurlijk niet 100% zeker.
Het probleem doet zich regelmatig voor, echter niet bij elke rit.
Iemand ervaring met dit probleem?
Dank bij voorbaat,
Kris