Geplaatst: 01-05-2009 22:34
Ik heb sinds een week het gevoel dat de motor van mijn P306 1,9 diesel uit 2001 hobbelt als hij stationair loopt ( het lijkt qua gevoel op pingelen alleen zonder de bijgeluiden van pingelen ).
Dit is zowel bij koude als warme motor het geval. het start wel goed pluimt niet als hij warm is bij koude start een beetje maar dat deed hij hiervoor ookal. Verbruik van de brandstof is ook nog hetzelfde. Heeft er iemand een idee in welke richting ik dit moet zoeken. Nadruppelen nozzels of brandstof of electronica. En dan natuurlijk ook graag hoe ik eea kan testen.