Geplaatst: 05-03-2009 12:11
Clio begint in te houden met optrekken. Het is net alsof de motor even na moet denken voordat ie wat doet. Dit probleem doet zich voor als de motor warm is (en heel klein beetje als de motor koud is). Clio is een keer uitgelezen maar er kwam geen enkele foutmelding! Divese dingen gedaan maar nog steeds dezelfde probleem! Vandaag weer naar een andere garage geweest! Monteuer zei dat de koppakking lek is. Hij zei dat de motor niet genoeg druk kan opbouwen. Verder is er geen verlies van koelvloeistof of olie!