Geplaatst: 09-03-2009 17:17
Bedoel jij dat het klepje in de slang zit van de secondairemotor naar de vakuumklep op het spruitstuk?Zit daar het klepje in,hoe te testen,slang eraf halen en erin blazen,heeft hij eenrichtings verkeer???mvg.thecorman.U kunt mij ook even persoonlijk nailen als u wilt.mailadres: thecorman@tiscali.nl