Geplaatst: 09-03-2009 17:21
Ary bedoel jij die slang die van het motortje naar de vakuumklep op het spruitstuk loopt,zit daar dat klepje in,hoe te testen??Erafhalen en erin blazen???Mag het dan maar een richting zijn??Wilt u mijn even persoonlijk mailen??het mailadres = thecorman@tiscali.nl