storing po411

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

thecorman

Lid sinds: 25-07-2008

Bijdragen: 100

Geplaatst: 09-03-2009 17:21

Ary bedoel jij die slang die van het motortje naar de vakuumklep op het spruitstuk loopt,zit daar dat klepje in,hoe te testen??Erafhalen en erin blazen???Mag het dan maar een richting zijn??Wilt u mijn even persoonlijk mailen??het mailadres = thecorman@tiscali.nl