Geplaatst: 10-06-2008 17:39
bestelezers,
mijn motor begon te ratelen na iets in te houden onder het rijden.
wagen start gewoon, als ik rij heb ik in het begin geen turbo deze pakt later op dan normaal.
heb verstuivers vervangen, kleppen vervangen.
heb het geratel nog steed.
heeft iemand ee idee?
en waarzit mijn egr klep, kan nergens op het internet iets vinden.
mvg,
Marcel