Geplaatst: 27-10-2008 14:31
Wie helpt mij,
hebt een probleem met alarm, is spontaan afgegaan, kon niet met sleutel van afstand uitzetten. deur ging ook niet open. hebt met sleutel in slot van bestuurderskant open kunnen doen. alarm nog steeds af. auto gestart alarm gaat nog steeds af. na enkele minuten stopt de alarm.
de vergrendelingsknop voor open gooien van de deuren reageert niet. enige wat reageert vanuit de sleutel is de opengooien van achterklep.
het valt op dat de ruitenwissers van de voorruit ook niet doen.
portieren gingen ook niet van binnenuit open
nu zijn de portieren open hoe ???? ik deed maar wat. van de achterkant
de rechterportier hebt ik na een aantal keren van binnen uit openen toch open gekregen.
wie helpt me