abs doorslip lampje blijven branden. gaan soms even uit.

1 reactie

Merk
Mercedes-Benz
Model
Sprinter
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
sprintschift automaat
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

centrum

Lid sinds: 18-06-2008

Bijdragen: 14

Geplaatst: 18-06-2008 9:59

abs sensoren zijn ok. mogelijke storing volgens mb diagnose


sicherung f6 ist defekt


elektrischer defekt in leitung a2.1/2-j16 order leitung a2.1/1-w7


alles is al doorgemeten volgens schema en op de juiste pinnen komt de juiste spanning


is er ervaring dat ook de regelunit defekt gaat bij dit type volgens mb bijna nooit


ze willen hem wel vervangen maar geen garantie dat alles weer werkt


heeft iemand ervaring met dit probleem.