Geplaatst: 18-06-2008 9:59
abs sensoren zijn ok. mogelijke storing volgens mb diagnose
sicherung f6 ist defekt
elektrischer defekt in leitung a2.1/2-j16 order leitung a2.1/1-w7
alles is al doorgemeten volgens schema en op de juiste pinnen komt de juiste spanning
is er ervaring dat ook de regelunit defekt gaat bij dit type volgens mb bijna nooit
ze willen hem wel vervangen maar geen garantie dat alles weer werkt
heeft iemand ervaring met dit probleem.