Geplaatst: 12-05-2010 11:41
[155242]goedendag allemaal,
wij hebben hier 2 x ford transit waarbi de airco pomp constant in en uitschakeld . op welke stand van de schakelaar dan ook. of het lampje wel of niet brand hij blijft in en uitschakelen. heeft iemand dit eerder mee gemaakt?? of bekent probleem?? graag een goede tip want het verbruik is dan ook hoger en de motor word best wat belast op deze manier.
mvgr