transit 2.2 tdci

9 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
2200
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-05-2010 0:10

[155863]heb hier een transit 2007, nieuw model, 2,2 tdci 30000!!!km gereden,dus bijna niks. alle beurten bij ford dealer gehad.

nu is de turbo kapot gelopen, zit voldoende olie in. iemand een idee?

zit deze net niet meer in de fabriekgarantie, coulanceregeling ?

ik hoor het wel,