Geplaatst: 22-05-2010 22:13
[155914]wil soms wel soms niet in 5e versnelling.
verder geen bak problemen.
stangenstelsel is goed.
gaat meestal goed maar soms niet.
dan gaat de pook niet naar naar rechts wel vergenoeg voor 3 en4 maar niet voor 5
en dan is het soms weer voor een tijdje ( uren, dagen ) goed.
als hij het heeft is hij met geen mogelijkheid in zijn 5 te krijgen en dat kan ook uren duren.
mijn gevoel zegt dat iets in de bak zelf de tandwielen tegenhouden.
heeft iemand hier al eens mee te maken gehad?