Geplaatst: 12-03-2010 22:00
[150894]Beste mensen,
Bij mijn vrouw haar auto heeft standaard C.V. alleen aan de bestuurders kant zonder afstandsbediening,
Nou wil ik graag een setje achteraf in bouwen liefs origineel hella,bosch ofzo geen chinees spul.
wie heeft er wat ervaring mee?
Goed weekend, en alvast bedankt.