206 slaat niet meer aan

9 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-03-2010 23:40

[150825]hallo

ze hebben mij een 206 rijdend gebracht liep niet zo mooi meer op 4 cil

ze hebben de auto uit gezet en naar 2 daagjes wou ik eens kijken wat er aan de hand was maar krijg de auto niet meer aan de praat

bobine verv

auto krijgt brandstof

we hebben met 2 kasten proberen uit te lezen maar kom er niet in

weet iemand een oplossing of wat tips

hoor het graag

groeten jan