Geplaatst: 11-03-2010 23:40
[150825]hallo
ze hebben mij een 206 rijdend gebracht liep niet zo mooi meer op 4 cil
ze hebben de auto uit gezet en naar 2 daagjes wou ik eens kijken wat er aan de hand was maar krijg de auto niet meer aan de praat
bobine verv
auto krijgt brandstof
we hebben met 2 kasten proberen uit te lezen maar kom er niet in
weet iemand een oplossing of wat tips
hoor het graag
groeten jan