Geplaatst: 03-03-2009 21:51
Beste Forum gangers,
Ik ben in het bezit van een VW Corrado G 60 uit 1990.
Ik heb het volgende probleem met deze Corrado:
- bij het starten draait wel de motor rond maar slaat niet aan.
Het volgende heb ik al gecheckt:
- benzine pomp (loopt)
- bobine( geeft stroom af)
- diverse massa contacten
Bougies geven een hele flauwe vonk af.
Aangaande deze indicatie denk ik zelf aan de stroomverdeler van de ontsteking.
Wie heeft er tips voor mij?
Ik ben zelf geen prof automonteur maar wel een fervent Corrado liefhebber, en het liefst verhelp ik de problemen aan mijn Corrado dan ook zelf.
Maar deze keer denk ik dat mij dit niet alleen lukt.
Greetz Johnno