Geplaatst: 07-03-2009 13:35
De temperatuur meter van mijn peugeot 406 valt sinds kort zo nu en dan uit. Vervolgens verschijnt er op de boordcomputer de tekst engine coolant temperature to high. In het dashboard knippert het stop lampje. Motor loopt hier door slecht. Het valt mij op dat het vaak gebeurt als ik de auto kort na een rit opnieuw start. Er is trouwens met de motor temperatuur niets aan de hand deze is normaal. Wie kan mij vertellen wat het probleem is? Alvast vriendelijk bedankt.
Frank