ploft in de inlaat en de luchtfilterhuis

10 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi axd
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-03-2010 12:43

[151313]hallo

ik heb heb een transporter t5 2.5 tdi motorcode axd 96kw-130pk

er zit een plof geluid in de inlaat en de de luchtfilterhuis

ik heb compressie gemeten allemaal 35 bar

turbo geen spelling zit ok niet vast de turbo is droog geen olie lekage

ik denk zelf nog aan de klepstotter of de nokkenas meer zou ik het niet weten

wie kan me hier met deze probleem helpen

avast bedankt

mvg optima