Geplaatst: 18-03-2010 21:23
[151428]Goedendag mensen,
Ik heb hier een scenic II binnen gekregen met het volgende probleem: auto is slepend gebracht, nw brandstof filter gemonteerd omdat de oude door andere garage kwijt is gemaakt, systeem goed ontlucht, maar DE MOTOR WIL NIET AANSLAAN,wel slaat deze aan met start pilot maar voor eventjes en daarna slaat hij weer af.
auto uitgelezen en de codes gewist ,daarna weer gestart met remmen reiniger(dit keer) sloeg aan maar na weer een minute slkaat hij af, weer uitlezen: GEEN DEFEKT,maar toch slaat hij nog niet aan`
ik heb de gloeibougies vervangen, 3 waren kapot, de pomp pompt wel door en op de verstuiverskomt een harde straal als ik deze de leiding open maak...
Ps. op daschboord gaf deze aan (INSPUITING CONTROLEREN) ...ZIT OP DEZE AUTO EEN OPVOERPOMP IN DE TANK?...ZIT HIEROP EEN ZOGENAAMD DODEMANSKNOP DIE DE DIESEL AFSLUIT?
GRAAG WAT TIPS
Wat kan het zijn,weet iemand hiermee raad? alle info van harte welkom
mvg abccorrect