Geplaatst: 19-03-2010 20:49
[151500]Na het vervangen van de distributieriem, houdt de wagen even in bij overschakelen van de 1, 2 en 3e versnelling. Ook een beetje stotteren.
Als motor warm is dan is het probleem weg. Distributie gecontroleerd alles staat goed.