inhouden na distributieriem vervangen

2 reacties

Merk
Toyota
Model
Corolla
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-03-2010 20:49

[151500]Na het vervangen van de distributieriem, houdt de wagen even in bij overschakelen van de 1, 2 en 3e versnelling. Ook een beetje stotteren.

Als motor warm is dan is het probleem weg. Distributie gecontroleerd alles staat goed.