Geplaatst: 21-03-2010 10:21
[151621]Deze auto gaat plotseling spontaan hoog in toeren en zakt na een tijdje terug naar beneden. Stappenmotor (magnetti-marelli) vervangen, nieuwe batterij gezet. Blijft identiek.
Enige foutcode die we hadden : temperatuursensor.
Deze vervangen en nu afwachten.
Weet iemand hier meer over?