Geplaatst: 22-03-2010 22:35
Wij hebben een renault senic 1.9 dci staan van 2002 de auto trok slecht onder in de toeren. Luchtmassameter vervangen hielp niks. Egr eruit gehaald en deze zat helemaal dicht gekoekt ik heb hem helemaal schoon gemaakt en het klepje werkt weer soepel. Moet de EGR klep nu ook weer opnieuw ingeleerd worden? En hoe doen wij dat?