auto slechte wegliging

10 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2900
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-03-2010 23:32

[151747]Auto is heel slecht in de hand te houden een tegenligger duwt hem bijna van de weg bij 70km/

4 nieuwe banden baat niet

Alle draagarm rubbers zijn goed

fusee kogels stuurhuis goed

weet iemand of dit van de niveauregeling kan komen

balgen 2jaar oud

auto hangt niet aan het stuur