Geplaatst: 22-03-2010 23:32
[151747]Auto is heel slecht in de hand te houden een tegenligger duwt hem bijna van de weg bij 70km/
4 nieuwe banden baat niet
Alle draagarm rubbers zijn goed
fusee kogels stuurhuis goed
weet iemand of dit van de niveauregeling kan komen
balgen 2jaar oud
auto hangt niet aan het stuur