Geplaatst: 26-03-2010 15:53
[152078]hallo,
we hebben hier een 206 staan met een defecte motormanagment computer, nou was mijn vraag of je deze ongestraft kunt uitwisselen met 1 van de sloop o.i.d. Kom je dan niet met sleutelcodes e.d. te zitten?
bvd,
Marcel