Geplaatst: 25-03-2010 17:45
Ik heb hier een Polo 1,4 benzine,motorcode BBY bouwjaar 2004 die regelmatig stilvalt tijdens het rijden,hij kan wel daarna terug gestart worden,ik heb hem uitgelezen met Texa en er komt fout motorbelasting en fout verhouding hoogtesensor-druk inlaatspruitstuk,ik heb sensor in het inlaatspruitstuk reeds vernieuwd doch wagen valt nog steeds stil.weet iemand wat de oorzaak kan zijn?met dank gerrit