Geplaatst: 02-08-2009 13:53
Ja freddy met een compressie test weet je het zeker of er een klep krom is .
Anders toch zelf eens op zoek gaan naar het euvel het lijkt toch voort te komen door foutieve montage .
Het is geen standaard probleem en moeilijk op afstand te beoordelen .
(maar kijk bijvoorbeeld eens naar de afdekkapjes van de riem bijvoorbeeld of die niet aanlopen )
succes ermee
grt daan